Service en Onderhoud

Service staat bij ons op nummer één.

++ Dat kan iedereen wel zeggen. Daarom zeggen wij het niet alleen, maar maken we het ook waar. Koop je een Stromer bij ons, dan koop je mobiliteitsgarantie. Wij vinden het belangrijk dat jij zonder hoofdpijn mobiel bent én blijft. ++

We weten het. We kunnen het. We doen het.

Die mobiliteitsgarantie zie je terug in onze service en onderhoud. We hebben de kennis en de ervaring. Probleemfietsen bestaan voor ons niet. We lezen je fiets op afstand uit, kijken wat er aan de hand is en denken met je mee over de snelste oplossing. Ook in het buitenland. Onze servicebus en onze servicetelefoon passen helemaal bij ons idee van service. Jouw fiets is onze zorg, ook als er wat mee is.

Wat moet ik doen als mijn fiets ermee ophoudt?

Mankeert er iets aan je fiets? Dan bel je ons. Op afstand lezen we de fiets uit en kijken we wat er aan de hand is. We geven je telefonisch uitleg hoe je de storing kunt oplossen. In 8 van de 10 gevallen is je fiets daarna weer ready to go.

Is er echt iets kapot, dan kijken we op afstand al wat er gerepareerd moet worden. We plannen je fiets in op één van onze routes. Als je niet zonder fiets kunt, nemen een Stromer-leenfiets voor je mee. Ondertussen zorgen we dat we de onderdelen in de werkplaats hebben om je fiets te repareren. Heb je tijd om je fiets zelf te brengen? Dan repareren we hem waar je bij staat en ben je in een mum van tijd weer mobiel.

Duurt het te lang voordat we jouw fiets kunnen ophalen? Dan overleggen wij met een collega-dealer bij jou in de buurt. We leggen het probleem voor, hij repareert je fiets, jij kunt weer de weg op. Heb je een lekke band? Geen probleem is te klein of te groot voor ons. We denken altijd met je mee over de beste én de snelste oplossing voor jouw fiets.

Ook in het buitenland?

Ook in het buitenland. Ben je net lekker op vakantie, gaat je Stromer kapot. Een nachtmerrie voor iedere fietser, toch? Altijd even Deventer bellen. Wij zoeken een erkende fietsen-dealer bij jou in de buurt. We loodsen de monteur door het proces heen en we zorgen dat jouw vakantie niet in het water valt.

Wij lossen je problemen op. Allemaal.

Er is geen Stromer die we niet kunnen repareren. Probleemfietsen uit het hele land en zelfs uit Europa komen bij ons terecht. We hebben een goede samenwerking met de technische dienst van Stromer BeNeLux. Met hen sparren we over actuele problemen en delen onze ervaringen. Zelfs de Stromer-fabriek maakt gebruik van onze expertise. Met onze tips zijn er fouten in het productieproces opgelost.

Onze monteurs hebben de trainingen voor monteurs van de BeNeLux gedaan. 2 van hen staan in de top 3 van de beste monteur van de BeNeLux; op plek 1 en plek 3.

Zet de rem op reparatiekosten

Wanneer er iets aan je Stromer moet gebeuren dan is het fijn om niet te veel kosten te maken. Door het afsluiten van extra garantie via Riesewijk Exclusives zorg je er voor dat je tot wel 5 jaar garantie hebt op reparatiekosten. Nieuwsgierig geworden? Lees er meer over op onze pagina over extra garantie.

Mobiliteitsgarantie

  • Jouw fiets is onze zorg, ook als er wat mee is.
  • 24/7 bereikbaar via Whatsapp
  • We lezen uit op afstand, waar je ook bent
  • Altijd telefonisch contact
  • Wij komen naar jou!
  • Echt iets kapot? Wij regelen een leenfiets
  • Ook in het buitenland helpen we je

Wat andere zeggen over onze service en onderhoud

''Alle gemelde aandachtspunten keurig opgelost. Mooie speedbike als leenfiets. Fiets stond keurig opgeladen klaar.''

- Dhr. Dersjant -

''Ik ben zeer tevreden! Er wordt zelfs meer gedaan dan normaal. Mijn lakbeschadiging op de Stromer door mijn schoenen is geweldig verholpen!''

- Mw. Bliemert -

''Onderhoud is weer prima uitgevoerd. Fiets rijdt weer heerlijk en is weer mooi schoon!''

- Laurens -

Onze servicebus is een plus

En er is nog meer, want sinds kort hebben we een servicebus. Één van onze monteurs rijdt stad en land af om onderhoud op locatie te doen. Deze bus is vooral voor bedrijven een uitkomst. Want heb je 10 Stromers staan, dan is eventjes naar Deventer komen een uitdaging. We gebruiken de bus ook als vliegende keep voor particulieren. Dus is er wat met jouw fiets en zijn we in de buurt, dan komen we zeker bij je langs.

We zijn bereikbaar, ook buiten werktijden

Service betekent voor ons ook bereikbaar zijn. Stuur je een mailtje, dan krijg je op werkdagen binnen 24 uur reactie. En onze servicetelefoon is nog beter. Daar zijn we 24/7 bereikbaar via Whatsapp. Heb je pech onderweg, stuur ons even een appje. Je krijgt dezelfde dag nog antwoord met de mogelijke oplossing. Ook in het weekend of buiten werktijden.

Last, but not least: het onderhoud

Uiteraard doen we ook het onderhoud van je fiets. We plannen je fiets in, komen hem halen en brengen als je dat wilt een Stromer-leenfiets mee. Bij onvoorziene dingen of oplopende kosten overleggen we altijd eerst met jou. We leveren je fiets als nieuw bij je af en nemen de leenfiets weer mee. Ook voor het onderhoud geldt: wij regelen het!

Versicherung-neu2_9.jpeg

Team Riesewijk Exclusives

Het team van Riesewijk heeft als exclusieve premiumdealer een goede samenwerking met Stromer Zwitserland. De speed-pedelecs van Stromer zijn niet alleen de beste speed-bikes, maar zien er ook het meest stijlvol uit.

Graag laten wij je kennismaken met de veelbesproken en onovertroffen Stromer speed-pedelec. Rijden met een speed-bike van Stromer is een echte ervaring.

Laatste nieuws