Garantie en retourneren

hier vindt u onze afspraken

Toch liever een andere keuze gemaakt?..

U heeft een product en/of Stromer op onze site gekocht, maar had toch graag een andere keuze gemaakt. Dat kan gebeuren! Kijkt u hier verder voor de mogelijkheden en voorwaarden.

Veelgestelde vragen aangaande het retourneren van uw product

Wat zijn de retourvoorwaarden?

U kunt de door u gekochte producten en Stromer binnen 14 dagen retourneren. Hier zijn echter wel voorwaarden aan verbonden; zo moeten de producten en/of Stromer niet gebruikt, onbeschadigd en in de orginele verpakking worden teruggezonden. Een garantie situatie is natuurlijk een ander geval, hiervoor gelden veel verschillende voorwaarden en garantietermijnen. Wij adviseren u daarom ook vooraf contact op te nemen, zodat wij u een passende oplossing kunnen aanbieden.

Wat zijn de kosten van mijn retourzending?

De retourkosten van een product en/of Stomer zijn voor de klant. De kosten voor de verzending zijn afhankelijk van de afmeting en het gewicht. Bekijk de mogelijke retourkosten in de bovenstaande tabel.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

U krijgt van ons het aankoopbedrag van het product en/of Stromer terug wanneer het voldoet aan de hierboven gestelde voorwaarden. Wij zullen het bedrag dan zo spoedig mogelijk overmaken op het door u opgegeven bankrekeningnummer.

Retourzending met de vrachtwagen.

Alle fietsen worden in opdracht van ons via een gecontracteerde transporteur bij u thuis opgehaald. Onze vervoerder kan de fietsen alleen aannemen in een afgesloten fietsdoos. Wilt u er daarom op letten dat deze netjes verpakt klaarstaat voordat de vervoerder bij u aan huis komt?

Retour uit het buitenland.

Wij leveren onze producten en fietsen ook in het buitenland, zowel voor verzenden als voor retour gelden er vaak andere regels. Pakketen kunt u daarom zelf bij een postkantoor inleveren. Voor het retourneren van een Stromer adviseren wij u vooraf contact met ons op te nemen voor een ophaal opdracht.